Jak zamówić ponownie poprzednie zamówienie

Od teraz możesz zamówić ponownie poprzednie zamówienie ze swojej Historii Zamówień, a nawet zamówić ponownie poszczególne produkty z wcześniejszych zamówień!



Jak zamówić ponownie całe zamówienie?

 

  1. Zaloguj się do swojego konta
  2. Najedź kursorem na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu. Z rozwijanego menu wybierz "Moje zamówienia". Po kliknięciu zobaczysz historię swoich zamówień:

  3. Rozwijane menu - moje zamówienia

  4. Obok każdego zamówień znajdziesz pomarańczowy przycisk “dodaj do koszyka”.

  5. Historia zamówień z pomarańczowymi przyciskami zamów ponownie

  6. Kliknij pomarańczowy przycisk z symbolem koszyka odpowiadający zamówieniu, które chcesz skopiować do swojego koszyka. Zobaczysz powiadomienie z informacją, czy proces przebiegł pomyślnie:

  7. Powiadomienia

  8. Przejdź do koszyka i sfinalizuj swoje zamówienie.



Jak zamówić poszczególe produkty z poprzednich zamówień?


  1. Zaloguj się do swojego konta
  2. Najedź kursorem na swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu. Z rozwijanego menu wybierz "Moje zamówienia". Po kliknięciu zobaczysz historię swoich zamówień:
  3. Otwórz zamówienie, które zawiera produkt(y), który chcesz zamówić ponownie - kliknij numer zamówienia, lub link "szczegóły".
  4. Obok dostępnych produktów zobaczysz pomarańczowy przycisk z symbolem koszyka. Uwaga, produkty, które nie są już dostępne nie będą miały widocznego przycisku i nie można zamówić ich ponownie.

  5. Poprzednie zamówienie - produkt nieaktywny

  6. Kliknij pomarańczowy przycisk z symbolem koszyka odpowiadający produktom, które chcesz dodać do koszyka.
  7. Przejdź do koszyka i sfinalizuj swoje zamówienie.